söndag 21 oktober 2012

Städartag

Emellanåt behövs det verkligen göras, det är inte roligt men ack så skönt det är när man är klar. Har skurat tak i badrummet. Taktvättning är en sådan där syssla som man helst inte vill göra så ofta då det är tungt för ryggen och nacken. Jag tackar min mamma för att jag fått låna en sådan där mopplikande sak som städtanter har som de drar utmed golvet (mamma är inte städtant). En sådan sparar tid och innan du vet ordet av har du gjort väggarna med.
      Nu njuter jag av ett ännu nystädat badrum och sjunker ner i soffan med kurslitteraturen och tar mig en funderare på hur jag ska överleva två år till...

1 kommentar:

  1. Du får dricka mycket te! FÖrresten är det väldigt krånligt att kommentera här, för man kan inte välja att bara skriva namn utan måste logga in på google.

    Svar: Jag har också svårt att komma ihåg hans ålder så får börja tänka så där :) Tänk när vi är gamla tanter och känt varandra i 60år istället!

    SvaraRadera