onsdag 16 maj 2012

Soligt värre

Jaha, nu har jag nästan lyckats bestämma mig för att börja motionera en gång om dagen. Det har gått bra i två dagar, mest för att det varit soligt och varmt på morgonen. Så eftersom jag bestämt mig för att börja röra mig mer, så vill jag också börja hålla koll på vad jag faktiskt stoppar i mig. Det är skrämmande för det är inte hälsosamma saker som slinker ner och då speciellt socker av det mindre hälsosamma slaget. Men, tänker jag, snart är det slut och då är det slut, för jag kan hålla mig från att köpa nytt. Vi köpte faktiskt ingen glass idag fast det skulle varit gott nu när det faktiskt varit varmt ute och för att vi borde förtjäna en glass var då vi äntligen tagit oss i kragen och bytt till sommardäck på bilen. Jo jag vet att jag skulle bytt för länge sedan, men som den klant/okunniga människa jag är så fick jag med mig däcken till pappas bil ist för mina, vilket vållat en del problem, men nu sitter pappas opeldäck på min passat, de passar fint faktiskt. Så nu är sinnet inställt på sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar