lördag 3 juli 2010

Sand mellan tårna

Två dagar på Slädaviken. En dag med Frida, Emil, Jonatan, Kalle och Frebbe. Det var kallt i vattnet och det blåste kallt, men solen var varm. Andra dagen, det var idag. Då åkte Jag, Jonatan och Pontus dit och vi har badat och solat och ätit kakor hela dagen. Så lugnt och stilla i värmen. Jag älskar när det är så här varmt. Man drivs ut i det kalla vattnet för man vet att annars kommer man koka över. Det borde vara fler sådana här underbara dagar på sommaren.(Hoppas ni högre makter uppfattat budskapet)
     Sedan åkte Jonatan och jag till Hj för han ställde till med kalas. Så vi, en massa folk åt middag och tårta och spelade en halvtimme brännboll (inte riktigt i den ordningen men ändå). Lag Ivan (mitt lag) förlorade med tio poäng. Jag märkte att jag är verkligen sämst på att slå bollen. Nej, de fanns inga kärringträn'. Så det blev några kassa försök iaf och sedan var det bara att springa utav bara den utan att bli bränd för att skapa lite poäng iaf :P
     Nu sitter jag hemma, fast att jag skulle kunnat vara kvar och sedan varit med Jonatan, men nu får det vänta tills på måndag. För då kommer han till mig efter att ha varit hos favoritmoster.
      Nu blir det mera jordgubbar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar