fredag 30 juli 2010

Bitelinepizza och Bakgårdentårta

Igår efter att jag hunnit in genom dörren, plockat fram köttfärsen och ställt Jim vid spisen för att steka köttet åkte jag och Jonatan till Granlholm. Där var vi ett muntert gäng som beställde pizza och hade bara en timme och en  kvarts väntetid...  En av killarna jobbar på bakgården så han hade med sig en jättemumsig jordgubbstårta och två blåbärskransar!
     Så där satt vi och myset tills jag vid tolv tyckte att jag borde åka hem så att jag skulle orka med att jobba fredagen på min tredje vecka på dagis (som man sedan -98 ska kalla förskola av någon enormt dum anledning som jag inte känner till men som måste vara dum). Bara en vecka kvar nu innan jag inte får jobba där något mer just nu. Det är lite tråkigt, för det är väldigt roligt med alla "galna" barn.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar